Ota yhteyttä
01
Osoite
Rahakamarinportti 3 A 2krs
00240 HELSINKI
02
Asiakaspalvelumme aukioloajat
Maanantaista perjantaihin 9-17
03
SÄHKÖPOSTI
asiakaspalvelu@broidien.fi
Usein kysyttyjä kysymyksiä – FAQ
Löydä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin täältä.
Miten teen tilauksen?
Tilauksen asettaminen on helppoa, yksinkertaista ja nopeaa! Selaat vain verkkokauppaamme ja valitset mieleiset tuotteet. Lisää tuotteet ostoskoriin, siirry kassalle ja maksa tuotteet monipuolisilla maksutavoillamme. Saat tilausvahvistuksen tilauksesta sähköpostitse.
Mitä maksutapoja vastaanotamme?
Hyväksymme monipuolisesti erilaisia maksutapoja. Voit maksaa luotto- tai pankkikortilla, tilisiirrolla, Klarnan joustavilla maksutavoilla tai verkkopankkimaksulla. Yrityksille ja yhteisöille tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla.
Kuinka kauan toimitus vie?
Normaalisti käsittelemme tilaukset 1-2 arkipäivän kuluessa. Toimitustavan valinta vaikuttaa siihen kuinka nopeasti tilaus saapuu asiakkaalle. Tarjoamme toimituksen Postin tai Matkahuollon kautta. Myös nouto on mahdollinen erikseen sovittaessa.
Do you offer international shipping?
At the moment we do not offer international shipping within our webstore. If you are an international customer and want to purchase something from our store, please contact us via email or the contact form with your order.
Voinko palauttaa tilatut tuotteeni?
Tarjoamme yksityishenkilöille kuluttajasuojalain mukaisen 14 päivän palautusoikeuden. Palautusoikeus alkaa paketin vastaanottamisesta eli esimerkiksi kun noudat paketin postista. Tuote tulee palautua myyntikuntoisena ja virheettömänä. Kustomoiduille tuotteille emme valitettavasti voi tarjota palautusoikeutta, sillä niiden jälleenmyynti ei ole mahdollista.
Voinko seurata tilaukseni etenemistä?
Tilauksen etenemisestä ilmoitamme sähköpostitse. Kun tilaus siirtyy valitsemanne kuljetusyhtiön kuljetettavaksi, toimitamme seurantanumeron sähköpostitse.
Onko henkilötietoni turvassa?
Kyllä, kaikki asiakastiedot ja maksutiedot ovat turvassa. Seuraamme kaikkia viranomaisten asettamia ohjeistuksia sekä GDPR ohjeistuksia. Mikäli haluat poistaa asiakastietojasi tai tiedustella tietojenkäsittelystämme muuten, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme.
Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelumme palvelee kätevimmin sähköpostin välityksellä. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön yhteydenottolomakkeella. Pyrimme vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin saman päivän aikana, kuitenkin viimeistään seuraavana arkipäivänä.